Mauro Picotto
2004.10.24. 12:17
Mauro Picottoról néhány szóban...
Mauro Picotto
Mauro 1966. december 25-én született Olaszországban. Már gyerekkorában is nagyon zenecentrikus volt, szinte minden idejét ezzel töltötte. A sok gyakorlás és fáradozás a huszonéves kora körül már kezdte meghozni gyümölcsét. 1988-ban döntős volt a DMC Italy-n és 1989-ben megnyerte a Walky Cup Competition-t. A zene iránti szenvedély és a kísérletezés szeretete tette őt azzá, akinek őt a világ tíz év múltán ismeri. Ma Mauro a BXR lemezgyártó cég ügyvezetője, azé a cégé, amely nemrég nyerte el a German Dance Awards díját, mint az év legjobb független lemezgyártó cége.
Zenét szerez, játszik és feldolgoz a Media Records stúdióiban, azon helyek egyikén, ahol fantáziája leginkább szárnyra kelhet. A legutóbbi German Dance Awards-on öt jelölést kapott, egyet, mint az év legjobb producere. Mindig stúdióban van, és Mario Piu-val a BXR Team-et koordinálja, ami a hangok, dallamok és ötletek avantgard laboratóriuma.
De hogy él ő, amikor nem dolgozik? Mit szeret csinálni ? Csöndes embernek tartja magát, aki leginkább a stúdióban érzi jól magát, na és persze otthon, a gyönyörű lányával. A zene melletti másik nagy szenvedélye az olasz konyha.
A művész Mauro Picotto már évek óta ott van a dance műfaj színpadán és tekinthetjük őt egy sokoldalú, kreatív személyiségnek, aki sikerrel járt egy új trend mozgalmának elindításának a megkönnyítésében. Első trackje, a ”We Gonna Get” eljuttatta őt az európai listák éléig. A ”We Got To Live Together” és a ”Just Take Me Higher” nagy sikerei után kezdett együtt dolgozni, mint remix készítő és producer olyan művészekkela dance világában, mint a Capella, a 49-ers, a Clubhouse, a More és a CRW.
Négy évvel ezelőtt kezdett a BXR-rel együtt dolgozni, amit a kezdetekkor csak egy szimpla hanglaboratóriumnak tartottak. Azután a BXR elért egy eredeti, letisztult hangzást. Nagy sikerei között említhetjük a ”Bakerloo Symphony”-t, a ”Lizard”-ot, a ”Pulsar”-t, valamint talán a legnagyobb slágerét, az ”Iguana”-t, ami hét különböző verzióban látott napvilágot, és ami elismerést nyert egész Európában. Ennek köszönhetően több hétig szerepelt a listák élén. Mario Piu-val együttműködésben született a ”Spectra”, az ”Imperiale” és az ”Arabian Pleasure”, amik szintén nagy népszerűségnek örvendenek.
Legutóbbi remixei között találhatók: (a) Dumonde-tól (Egyesült Királyság) a ”See The Light” , Josh Wink ”Don’t Laugh”-jának világhírű remixei, (a) Storm-tól a ”Time To Burn”, (a) York-tól az ”O.T.B.” (a legjobb öt közé került fel az Egyesült Királyság kislemez-eladási listáján) és a Tyrell Corp-tól a ”Running”. A ”Pegasus” épphogy csak megjelent még Olaszországban, de már az ”Iguana” sikereinek folytatóját látják benne, a nyári siker, a ”Komodo”. Az ”Iguana” első volt a francia Hit Des Clubs listán, valamint Angliában és a German Chart-on is.
Zenéi alapjaiban mozgatják meg a dance világát, szerte a világon kezdik megismerni a nevét. Nemcsak Európában hívják zenélni, hanem Ausztráliába is, valamint Ázsiában is egyre népszerűbb Az ő nevéhez köszönhetően Olaszország újra feljegyezhette magát az elektronikus zene térképére. Élő mixei, játéka pedig igencsak kemény hangulatot idéznek elő, nem slágeresedik. Azt teszi, amit szeret és bámulatos érzékkel tudja összhangba hozni a saját ízlését a közönség igényeivel.
|